2012-03-18 | 16:12:58

I don't think so

Jag hade en vän en gång, som bara sårade mig. Såklart kunde jag inte se detta, försen när hon var så jäkla dum att hon sa upp kontakten på grund av en jävla 50-lapp.

Efter jag inte hört av mig på en månad till henne, så messade hon och berättade att hon ville att vi skulle bli vänner igen. Men då sa jag "Jag vill inte bli din vän igen, så ber dig om samma sak som du gjorde för en månad sedan, hör aldrig av dig till mig igen".

Problemet med den här tjejen är att hon är inbjuden till min systers bröllop, och skrev ett mess till mig för någon dag sedan. I messet stod det " det ska bli kul att träffas på bröllopet ". MAJGAD vad jag blir trött på idioter som inte fattar att man faktiskt inte vill vara deras vän längre!



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!